Se sklady ve střední a východní Evropě nabízíme lokální zpracování reklamací eshopů.

Možnosti vrácení zboží jsou dnes pro online zákazníky stejně důležité jako možnosti doručení. Pokud neexistuje jednoduchý a lokální způsob vrácení zboží, tak zákazník s velkou pravděpodobností neudělá objednávku. To platí zejména pro oblast oděvů a obuvi, ale postupně přibývají i jiné segmenty eCommerce trhu (např. kosmetika, doplňky do domácnosti, elektronika apod.).

Returns Management od FHB Group vám umožní vyřešit reklamace pro několik zemí EU současně a vy se tak můžete soustředit na zvýšení prodeje díky lepší konverzi. Aktuálně provozujeme vratkové sklady v následujících zemích:

Česká republika (otevři v pdf), Slovensko, Polsko, Maďarsko (otevři v pdf), Rumunsko, Bulharsko, Rakousko, Německo

Zákazník pro vrácení zboží využije jakoukoliv poštovní službu dané země a odešle ho na adresu našeho skladu, přičemž označí eshop, kde si zboží objednal. Pověření zaměstnanci zboží příjmou, podle vašeho zadání dále zpracují a po určených časových intervalech / na vyžádání hromadně odešlou na příslušnou adresu.

Nabízíme dva způsoby přijetí a zpracování vrácených balíků.

Základní zpracování zahrnuje:
- Příjem zboží na adrese skladu - kontrola balení
- Načtení 2x čárových kódů do našeho softwaru
- Zápis údajů o zákazníkovi a čísle objednávky do softwaru (pokud je uvedeno)
- Naskladnění na pozici a uložení ve skladu až do momentu vrácení balíku eshopu

Rozšířené zpracování zahrnuje:
- Příjem zboží na adrese skladu - kontrola balení
- Načtení 2x čárových kódů do našeho softwaru
- Zápis údajů o zákazníkovi a čísle objednávky do softwaru (pokud je uvedeno)
- Rozbalení a kontrola zboží vůči poškozením
- Zápis stavu zboží v SVK / ENG včetně 1-3x doprovodných fotografií
- Fotografie přiložené dokumentace (podle zapsaných stran A4)
- Naskladnění na pozici a uložení ve skladu až do momentu vrácení balíku eshopu

Během vyskladnění a expedice se zboží zabalí do větší krabice (nebo obalového materiálu) a odešle na adresu podle určení eshopu.

Informace o odesílatelích reklamovaného zboží jsou již od úvodního naskladnění zpřístupněny přes webový prohlížeč (web aplikaci) nebo pomocí našeho API nahraného do vašeho eCommerce softwaru , takže vrácení peněz zákazníkovi může být zpracováno ještě před doručením vrácených kusů na cílovou adresu eshopu.

Při větším objemu umíme tyto požadavky individualizovat podle instrukcí, případně pro účely reverzní logistiky selektovat na prodejní, opravitelné a nepoužitelné.