Se sklady ve střední a východní Evropě nabízíme lokální zpracování reklamací e-shopů, nepřevzaté zásilky a kompletní management balíků, které si našly cestu zpět do našich skladů.ä
Možnosti vrácení zboží jsou dnes pro online zákazníky stejně důležité jako možnosti doručení. Pokud neexistuje jednoduchý a lokální způsob vrácení zboží, tak zákazník s velkou pravděpodobností neudělá objednávku. To platí hlavně pro oblast oděvů a obuvi, ale postupně přibývají i jiné segmenty e-commerce trhu (např. kosmetika, doplňky do domácnosti, elektronika apod.).
Returns Management od Fulfillment by FHB Group vám umožní vyřešit vratky a reklamace pro všechny země EU a USA současně a vy se tak můžete soustředit na zvýšení prodeje díky lepší konverzi.
Zákazník pro vrácení zboží využije naše vratkové řešení dané země a odešle jej na adresu našeho skladu. Pověření zaměstnanci zboží přijmou, dle vašeho zadání dále zpracují a po určených časových intervalech/na vyžádání hromadně odešlou na příslušnou adresu.
Nabízíme dva způsoby přijetí a zpracování vrácených balíků.
Základní zpracování zahrnuje:
- Příjem zboží na adrese skladu - kontrola balení
- Načtení 2x čárových kódů do našeho softwaru
- Zápis údajů o zákazníkovi a čísle objednávky do softwaru (pokud je uvedeno)
- Naskladnění na pozici a uložení ve skladu až do momentu vrácení balíku eshopu
Rozšířené zpracování zahrnuje:
- Příjem zboží na adrese skladu - kontrola balení
- Načtení 2x čárových kódů do našeho softwaru
- Zápis údajů o zákazníkovi a čísle objednávky do softwaru (pokud je uvedeno)
- Rozbalení a kontrola zboží vůči poškozením
- Zápis stavu zboží v SVK / ENG včetně 1-3x doprovodných fotografií
- Fotografie přiložené dokumentace (podle zapsaných stran A4)
- Naskladnění na pozici a uložení ve skladu až do momentu vrácení balíku eshopu
Během vyskladnění a expedice se zboží zabalí do větší krabice (nebo obalového materiálu) a odešle na adresu dle určení e-shopu.
Informace o odesílatelích reklamovaného zboží jsou již od úvodního naskladnění zpřístupněny přes webový prohlížeč (web aplikaci) nebo pomocí našeho API nahrané do vašeho e-commerce softwaru, takže vrácení peněz zákazníkovi může být zpracováno ještě před doručením vrácených kusů na cílovou adresu e-shopu.
Při větším objemu umíme tyto požadavky individualizovat podle instrukcí, případně pro účely reverzní logistiky selektovat na prodejné, opravitelné a nepoužitelné.