Se sklady ve střední a východní Evropě nabízíme lokální zpracování reklamací e-shopů, nepřevzaté zásilky a kompletní management balíků, které si našly cestu zpět do našich skladů.ä

Možnosti vrácení zboží jsou dnes pro online zákazníky stejně důležité jako možnosti doručení. Pokud neexistuje jednoduchý a lokální způsob vrácení zboží, tak zákazník s velkou pravděpodobností neudělá objednávku. To platí hlavně pro oblast oděvů a obuvi, ale postupně přibývají i jiné segmenty e-commerce trhu (např. kosmetika, doplňky do domácnosti, elektronika apod.).

Returns Management od Fulfillment by FHB Group vám umožní vyřešit reklamace pro několik zemí EU současně a vy se tak můžete soustředit na zvýšení prodeje díky lepší konverzi. Aktuálně provozujeme vratkové sklady v následujících zemích:

Zákazník pro vrácení zboží využije jakoukoli poštovní službu dané země a odešle jej na adresu našeho skladu, přičemž označí e-shop, kde si zboží objednal. Pověření zaměstnanci zboží přijmou, dle vašeho zadání dále zpracují a po určených časových intervalech/na vyžádání hromadně odešlou na příslušnou adresu.

Nabízíme dva způsoby přijetí a zpracování vrácených balíků.

Základní zpracování zahrnuje:

  • Příjem zboží na adrese skladu - kontrola balení
  • Načtení 2x čárových kódů do našeho softwaru
  • Zápis údajů o zákazníkovi a čísle objednávky do softwaru (pokud je uvedeno)
  • Naskladnění na pozici a uložení ve skladu až do momentu vrácení balíku eshopu

Rozšířené zpracování zahrnuje:

  • Příjem zboží na adrese skladu - kontrola balení
  • Načtení 2x čárových kódů do našeho softwaru
  • Zápis údajů o zákazníkovi a čísle objednávky do softwaru (pokud je uvedeno)
  • Rozbalení a kontrola zboží vůči poškozením
  • Zápis stavu zboží v SVK / ENG včetně 1-3x doprovodných fotografií
  • Fotografie přiložené dokumentace (podle zapsaných stran A4)
  • Naskladnění na pozici a uložení ve skladu až do momentu vrácení balíku eshopu

Během vyskladnění a expedice se zboží zabalí do větší krabice (nebo obalového materiálu) a odešle na adresu dle určení e-shopu.

Informace o odesílatelích reklamovaného zboží jsou již od úvodního naskladnění zpřístupněny přes webový prohlížeč (web aplikaci) nebo pomocí našeho API nahrané do vašeho e-commerce softwaru, takže vrácení peněz zákazníkovi může být zpracováno ještě před doručením vrácených kusů na cílovou adresu e-shopu.

Při větším objemu umíme tyto požadavky individualizovat podle instrukcí, případně pro účely reverzní logistiky selektovat na prodejné, opravitelné a nepoužitelné.