Ve světě e-commerce patří rychlé, spolehlivé a bezvadné doručení k zásadním faktorům úspěchu. Klienti prostřednictvím našich služeb mohou doručovat zásilky v rámci Evropy a celého světa.

Oslovit co nejvíce trhů jim dopomohou naše denní dopravní linky, ale například i další výhody, jako je celoevropské dobírkové řešení a mnoho dalších. Ze dne na den bezproblémově doručíme zboží v České republice, ale také:

K doručování zásilek využíváme vlastní dopravní síť, jejíž součástí jsou vozidla různých velikostí, v kombinaci s relevantními kurýrními společnostmi při doručování na poslední míli. Jelikož denně vyřídíme velký objem zásilek máme u všech globálních doručovatelských společností dohodnuty výhodnější ceny. To je velká výhoda pro e-shopy, které mají limitovaný počet objednávek a tak mají na základě objemu mnohdy vyšší ceny za doručování.

Naše přímé dopravní linky (line haul) každý den vyrážejí do více zemí, které jsou: CZ, HU, PL, RO, SLO, FR, HR, BG, AT, DE, SWZ, IT. Zásilky ve většině případů již v den zaevidování objednávky převezeme do některých ze zemí, kde balíky předáme kurýrem, který je následně na poslední míli doručí do rukou zákazníků.

Dodání i vzhledem k naší ideální lokalitě ve středu Evropy je tak ve většině případů rychlejší než při využívání výhradně kurýrní společnosti. Nevyžaduje tolik prostojů a kroků při zpracování jednoho balíku, díky čemuž doručujeme již do 24 až 48 hodin od zaevidování objednávky.

Během zpětné cesty naši řidiči převezmou i vrácené nedoručené zásilky, které následně přinesou na naše vratkové pobočky v daných zemích, případně z nich převezmou již zdokumentované a zpracované zboží a přinesou jej na sklad. Cesta dopravní linky je tak maximálně efektivní s přihlédnutím k ekologickému, ale i ekonomickému aspektu.

Naše dopravní síť tak vašemu e-shopu a podnikání přináší hned několik výhod. Ty nejzásadnější jsou:

  1. Rychlost – naše dopravní řešení jsou v některých případech rychlejší než při využívání externí kurýrní společnosti, která využívá síť dep.
  2. Nižší dopravní nákladycena dopravy u vlastních linek umí být v porovnání s čistě kurýrním doručováním nižší.
  3. Potenciál expanze – větší šance dostat e-shop a jeho dopad na nové zahraniční trhy.
  4. Spolehlivost – lepší sledování, monitorování a bezpečnost zboží během tranzitu.
  5. Výraznější kontrola nad doručováním – projevuje se rychlejším a bezstarostným dodáním balíků zákazníkům. Možnost lépe zasáhnout při neočekávaných situacích (počasí, zácpy).
  6. Přizpůsobení služeb potřebám e-shopů – dokáží nabídnout lepší flexibilitu vzhledem k potřebám e-shopů a jejich spotřebitelů.
  7. Výhoda před konkurencí – otevírá dveře možností velkých hráčů na e-commerce trhu.
  8. Lepší optimalizace – výraznější efektivnost při doručování.
  9. Svoboda při dopravě – nižší závislost na kurýrních společnostech a jejich harmonogramu.

Doručování v praxi

Balíky doručujeme zákazníkům (fyzickým osobám), ale také firmám (pravidelné zásobování). V rámci některých hlavních měst umíme zboží doručit již týž den.

Rychlou přepravu zboží zajišťujeme nejen v Evropě, ale iv celém světě, kde například do 24 až 48 hodin dopravíme expresně zásilku i na Nový Zéland a podobně. Časově důležité zásilky proto pro nás nepředstavují problém, a to i díky našim dlouholetým zkušenostem.

Dopravu realizujeme i prostřednictvím pošty. Zajišťujeme garantovaná doručení a osobní odběry pro vaše zákazníky.

Součástí našich služeb je i celoevropské dobírkové řešení, kde naši zkušení pracovníci zpracují tyto platby, v případě potřeby přemění měny a následně zašleme peníze na váš účet v 1:1 poměru. V praxi naše doručování a dopravní řešení vypadají následovně:

  1. Expedování balíků a cross-docking – zásilky jsou expedovány buď přímo z našeho skladu nebo službou založenou na okamžitém překládání zboží bez potřeby jeho skladování, která nese název cross-docking.
  2. Třídění balíků – díky automatizovanému sorteru v kombinaci s balicími linkami jsou balíky prostřednictvím dopravníků rozděleny podle země doručení a kurýrů na poslední míli.
  3. Naložení vozidla – roztříděné balíky se uloží do konkrétních vozidel, která každý den vyrážejí do různých zemí Evropy.
  4. Přeprava – dopravní linky doručí zásilky do depa kurýrních společností na poslední míli, zpravidla již do 24 hodin od zadání objednávky zákazníkem.
  5. Doručení na poslední míli – kurýrní společnosti vzápětí doručí zásilky jednotlivým zákazníkům. Díky vysokým objemům u největších kurýrních společností máme výhodné ceny, nejen do Evropy, ale i celého světa.
  6. Převzetí vratek – naši přepravci převezmou nedoručené nebo vrácené zásilky.
  7. Příjem na vratkových pobočkách – následně je přinesou na vratkové pobočky, případně na náš hlavní sklad, kde produkty zkontrolujeme, zaznamenáme a v případě potřeby řešíme s klientem.
  8. Zpracování dobírek – dobírky zpracujeme, přeměníme na potřebnou měnu při co nejvýhodnějším kurzu a pošleme klientovi v poměru 1:1 na jeho účet.

Cargo – objemnější zásilky

Součástí našich dopravních řešení pro e-commerce klienty zajišťujeme také silniční (paletová doprava, dokládky, kamiony), námořní a letecké cargo ať už v rámci Evropy nebo celého světa. Doprava objemnějších zboží nebo zařízení proto není žádný problém, bez ohledu na to, kde je jejich místo doručení.

Po celé Evropě dopravíme palety, dokládky (LTL), celokamionová množství (FTL) bez zbytečných starostí s hledáním přepravců. Zajistíme vám přepravu kontejnerů, palet od výrobce kdekoli v zahraničí přímo na Slovensko a naopak.