Nastavený standard nemusí vyhovovat každému e-shopu, proto stále více klientů vyhledává při outsourcování služby, které se dokážou přizpůsobit jeho potřebám. Výjimkou proto není ani naše nabídka, při které neustále pracujeme na rozvíjení komplexnosti fulfillmentových služeb.

Ke klasickým fulfillmentovým možnostem mají e-commerce klienti na výběr hned z několika doplňkových aktivit, které se týkají hlavně práce se zbožím. Ty umožňují různé moderní technologie a špičkový skladový informační systém, který je dokáže automaticky zařadit do procesu fulfillmentu klientovi na míru.

Ve většině případů totiž klient nepřichází do styku s fyzickými kusy produktů, které prodává. Spolehnout se proto může na flexibilitu našich služeb a po dohodě zajišťujeme prakticky více doplňkových aktivit souvisejících se skladováním a exportem zboží či technickými možnostmi.

V následujících odstavcích naleznete přehled doplňkových služeb, které nabízíme. Samozřejmě komplexnost je pro nás zásadní, proto umíme služby po dohodě s klientem přizpůsobit jeho potřebám.

Možnosti při příjmu a skladování zboží

  1. Speciální třídění zboží při příjmu – Někteří klienti neposílají jejich zboží na náš sklad osobně, ale přichází k nám také od distributorů nebo výrobců. V takovém případě se stává, že zboží je někdy nezorganizované, případně nesedí s údaji na příjemce. Tehdy dodatečně zboží přetřídíme, zaznamenáme, co dodávka obsahuje a následně informujeme klienta prostřednictvím klientské aplikace.
  2. Štítkování – Stejně je běžné, pokud zboží neobsahuje čárové kódy. Ty jsou však pro bezvadné zatřídění a následný export nezbytné. Proto dodatečně poskytujeme službu doplnění čárových kódů na produkty, kde je vytiskneme a přidáme na zboží.
  3. Cross-docking a přebalení – Ne každý typ zboží vyžaduje, aby se musel skladovat. Některé tak okamžitě po příjmu na sklad, putují na export ke svým zákazníkům. K tomu, je-li třeba, zásilky umíme dodatečně přebalit do jiného balicího materiálu nebo přidat branding klienta.
  4. Vratky (nedoručené a vrácené zásilky) – Velkým trendem po celém světě je objednávání více produktů, například oblečení, ve více číslech nebo barvách, kde nevyhovující zákazník pošle zpět. Takové vratky následně přijímáme, kde pracovníci vrácené zboží převezmou, zkontrolují jej, zaznamenají písemně i vizuálně jeho stav a pošlou klientům posudek. Ten rozhodne, jestli chce zařadit zboží zpět do naskladnění nebo zda mu máme poslat zboží zpět na jeho centrálu. Vratky sestávají iz nedoručených zásilek, které pracovníci rozbalí, zkontrolují a opětovně uskladní.
  5. Zajištění překladů a lokalizace výrobků pro okolní trhy – E-commerce trh je stále více mezinárodní, proto je běžné, pokud jeden e-shop vyváží výrobky do více zemí světa. V tom případě je třeba přizpůsobit návody více jazykům či dokonce lokalizovat výrobky. Pokud si to e-shop nedokáže udělat, tak v tom případě umíme zajistit překlad a lokalizování materiálů do jazyků zemí, kam výrobky směřují.

Doplňkové služby při třídění a balení

  1. Co-packing a kompletace zásilky – V případě, že více výrobků tvoří jeden produkt, máme zkušenosti is jejich kompletací při zaevidování objednávky do systému. Produkt v takovém případě vyskládáme, zabalíme a pošleme zákazníkům.
  2. Foliování a balení do dárkové prezentace – Tuto službu využívají klienti, chtějí-li zaručit bezpečnější doručení nebo pokud balík potřebují v dárkové prezentaci.
  3. Brandingové balení – Balení je první zkušenost zákazníka s výrobkem. Proto pokud jej doplňuje značka prodejce, umí si s ní spojit pozitivní zkušenost při dalším nákupu. Pokud klient požaduje balící materiál se značkou e-shopu, umíme jej dodatečně použít a pravidelně využívat při jeho objednávkách, případně u těch, které v brandingovém balení požaduje.
  4. Kontrola kvality – V našich prostorách jsou produkty v těch nejlepších podmínkách a stejně je s nimi i zacházeno. Pokud však klient má zájem o dodatečnou kontrolu kvality výrobku, tedy zda splňuje všechny požadavky, není pro nás žádný problém ji zajistit.
  5. Přizpůsobené balení – Značka nemusí být jediné, co musí zásilka obsahovat. Například stále častěji zákazníci vyžadují například ekologické balení, kde po dohodě s e-shopem využíváme papírové výplně, pásky či přizpůsobení krabic. Požadované balení přitom může obsahovat mnoho dalších podmínek, na kterých se rádi s klientem dohodneme.
  6. Vkládání dodatečných materiálů – Mezi takové materiály či dokumenty patří nejčastěji různé propagační produkty, jako například letáky, děkovné dopisy, kupony, ale i manuály a podobné předměty.

Dopravní doplňkové služby a dodatečný management s objednávkami

  1. Management dobírek – Každá země má své zvyky a také oblíbené metody placení. Proto je dobré, pokud mají zákazníci možnost zaplatit za zásilku přes dobírku. Kurýři peníze převezmou, my je smanažujeme a pošleme klientovi na účet.
  2. Zákaznická podpora – Zákazník někdy potřebuje dodatečně zjistit bližší informace o stavu své objednávky, vyřešit reklamace nedoručených zásilek nebo i jiných problémů či situací. V takovém případě se může obrátit na naši zákaznickou podporu, kde mu s jeho požadavkem pomůžeme.
  3. Integrace informačních systémů s e-shopem – Celý proces fulfillmentu zjednodušuje propojení informačních systémů prostřednictvím naší klientské aplikace Zoe a e-shopu přes rozhraní API. Klient má tak úplný přehled o objemech uskladněného zboží a objednávkách.
  4. Integrace na více marketplaces – Online prodeje probíhají i na různých platformách jako je například Amazon, Shopify, Woocommerce, Metakocka, Shoptet a podobně. U Amazonu poskytujeme službu Fulfillment by Amazon (FBA), ale také Fulfillment by Merchant (FBM). S více aplikacemi dokážeme propojit náš informační systém, což přechod na fulfillment výrazně zjednodušuje.
  5. Programátorské práce – Vyskytnou se situace, kdy klient potřebuje pomoc v rámci různých systémových napojení, upravit prostředí, případně při nastavování rozhraní pro různé e-commerce platformy. V takovém případě máme k dispozici špičkový tým informatiků, kteří dokáží přijít s kvalitními IT řešeními.

picking fulfillment.sk 5order fulfillment.sk 2