Možnosti fulfillmentu pro e-commerce zákazníky jsou obrovské. Služba je totiž určena pro velké spektrum klientů, a to zejména pro eshopy a firmy, které prodávají produkty přes platformy jako je Amazon, ale také pro větší obchodní a výrobní společnosti. Služby také využívají i společnosti, které potřebují uskladnit zboží, případně příležitostně odesílat různé dárkové či věrnostní materiály. Ve zkratce pro vás přinášíme přehled, kdo si dokáže z naší nabídky odnést co nejvíc.

Maloobchod

  1. Eshopy – Na velikosti či zemi působení eshopu nezáleží. Naše služby nabízíme mezinárodně, které si klient sám dokáže přizpůsobit dle potřeb. Produkty vyřizujeme různé, od spotřebního zboží, jako například doplňky stravy, oblečení, hračky, přes potřeby pro zvířata, díly do výrobků, potřeby pro cvičení, knihy, až po různé druhy elektroniky, jako telefony, tablety, konzole a mnoho jiných.
  2. Firmy prodávající přes Amazon (FBM, FBA) – I pro klienty, kteří své produkty nabízejí prostřednictvím platforem Amazon, Allegro, Ebay a další víme nabídnout vhodné řešení. A to ať už prostřednictvím FBM, tedy když je eshop zodpovědný za expedici objednávek vytvořených na portálech, ale také formou FBA, kde poskytujeme přípravu pro Amazon, a to například předbalením, označením zboží či přepravou do jednoho z jejich skladů. Z pohledu produktů může jít opět o různé spotřební zboží, elektroniku a spoustu dalších produktů.
  3. Zásilkový obchod – katalogy – Ani distribuce katalogů či objednávky z nich v naší nabídce služeb nechybí. Klienti v takových případech mnohokrát nabízejí různé knihy, oblečení, nářadí, zahradní potřeby a podobné zboží.
  4. Prodejci na slevových webech – Nabídka slevového zboží se sice může lišit, nicméně z pohledu kapacit a důkladného třídění výrobků v rámci našich služeb nejde o žádný problém. Mezi takové výrobky mohou patřit různé doplňky do domácností, lifestylové zboží, vitamíny či jiné produkty.
  5. MLM prodejci – Fulfillment nabízí řešení právě prodejcům, kteří nedisponují dostatečnými skladovými kapacitami. Objednávkám se dokážeme přizpůsobit a zásobovat distributory víme v rychlém čase. Zákazníci tak mohou podle požadavků distribuovat a prodávat různou kosmetiku, od krémů, po vůně, ale také například menší či větší elektroniku, pomůcky na cvičení a spoustu dalších výrobků.
  6. Kamenná prodejna – Ne každý kamenný prodejce si může dovolit provozovat vlastní sklad. Naše kapacity v podání fulfillmentové služby dokáží uskladnit zboží zákazníkovi, kterým ho dle jeho potřeb a požadavků umíme zásobovat. Rovněž může provozovat i eshop, pro který bezproblémů umíme zajistit logistiku. Sortiment jakéhokoli zboží přitom není překážkou.

Velkoobchod

  1. Výrobní a obchodní společnosti – Výrobce, který se rozhodne outsourcovat svoji logistiku do 3PL firmy, nemusí následně řešit potřebu paletových pozic, případně růst B2B a B2C expedice. Své výrobky či zboží může skladovat u nás, kde dokážeme již rozdistribuovat výrobky mezi jeho B2B klienty po celé Evropě. Zkušenosti máme například s bio potravinami, doplňky stravy a dalšími, přičemž může jít I o jiné spotřební zboží či produkty.
  2. Importéři a exportéři zboží – Trh je stále více mezinárodní, což vyhovuje firmám po celém světě. Postupně tak stále více společností importuje své výrobky na evropský trh, čímž se automaticky zvyšují také jejich logistické nároky. Řešením je proto outsourcování výrobků ve 3PL skladech, kde následně padne vhod i kompletní expedice objednávek. Ta se může přitom řídit ať už pro B2B nebo B2C klientelu. Z pohledu zboží může jít například o kosmetiku, elektroniku, ale také zahraniční sportovní tým a další.
  3. Zásobování – Pro velkoobchodní firmy působící zejména ve více zemích může být provoz vlastních skladů finančně náročný, ale také komplikovaný z pohledu pravidel platných v jednotlivých zemích. Kapacity a know-how 3PL firmy jsou na takové překážky připraveny, díky čemuž je zásobování o to jednodušší.
  4. Pravidelná logistika spotřebních materiálů pro odběratele

Interní tovar

  1. Zásobování náhradními díly – Výrobní firmy jsou závislé na náhradních dílech do různých zařízení. Jejich skladování však může omezovat volné kapacity, popřípadě jejich doobjednání může být zbytečně dlouhé. Výhodou 3PL fulfilmentových služeb je rychlé roztřídění a doručení dílů do fabriky, čímž se zkrátí doba dodání a nevyužitého potenciálu výrobního zařízení. V případě dílů se může jednat například o malé či velké součástky, stejně tak i v různých materiálech.
  2. Marketingové agentury a promoční předměty – Firma, která vyrábí například firemní oblečení, má v nabídce množství druhů a kusů zboží. To mohou být například trička s logem nebo bez loga firmy, v různých velikostech nebo barvách. Logisticky jde o noční můru, nicméně přizpůsobit se dá každému klientovi. Může jít tak například o pracovní či promoční oblečení, různé doplňky jako šálky na kávu, klíčenky a jiné.
  3. Marketingové a POS materiály pro prodejce
  4. Síť kamenných prodejen s centrálním skladem
  5. Dárkové a věrnostní kluby
  6. Instituce a jejich propagační předměty, tiskoviny