Technologie, ale i jejich softwarové možnosti v e-commerce prostředí aktuálně udávají tempo celého odvětví. S cílem udržet konkurenceschopnost vůči ostatním prodejcům je proto nezbytné, pravidelně investovat do zdokonalování informačních systémů, ale i do automatizování procesů.

To je i naším cílem, jelikož zásadní roli v logistice dnes hrají právě informační systémy. Jejich softwarové možnosti dokáží řídit expedici, dopravu, zúčtování dobírek, management vratek a mnoho dalších bodů logistického procesu.

Rovněž propojují ty nejmodernější technologie. To dává nám, ale také našim e-commerce klientům, neustálý přehled o zboží, jeho pohybu, objemech či stavu objednávek.

Tím se zároveň eliminuje i procento chybovosti balíků, které aktuálně evidujeme téměř na nule. Klient se tak nemusí strachovat o logistiku, přičemž využitím našich komplexních služeb dokáže ušetřit i nemalé náklady.

Prvotřídní manažer skladů

Naše fulfillmentové služby doplňuje kvalitní software, který připravili a pravidelně zdokonalují špičkoví informatici. Pro interní procesy využíváme WMS (Warehouse management system) aplikaci Kika a pro propojení s klientovým rozhraním web aplikaci Zoe. Propojení dat mezi námi a zákazníkem probíhá přes API.

Prostřednictvím WMS systému zajišťujeme plynulý a přehledný proces pro příjem a skladování produktů, objednávky, skladové rozložení, doručování a mnoho jiných kroků. Fyzický cyklus zboží začíná prvním oskenováním čárového kódu při příjmu produktu, které jej zařadí do systému.

Aplikace Kika následně produkty eviduje, přiřazuje jim pozice, určuje je pro pickování, balení a doručování. Každou manipulaci se zbožím provází skenování, díky čemuž umíme kdykoli zjistit, zda se příjemka shoduje s dodaným zbožím, kolik zboží je na skladech, kde má pozici nebo jaký je stav při managementu dobírek, vratek a podobně.

Pokud se zboží zákazník rozhodne vrátit, zpracované vratky a podklady, jako dokumenty a fotky k nim vidíte opět v systému. Data mezi námi, vámi a vašimi zákazníky lze přenášet různými způsoby, přičemž například zákazníkům před doručením posíláme i informační smsky či emaily.

Rozhraním pro zákazníka je klientská aplikace Zoe, která nabízí hned několik funkcí. Díky ní máte dokonalý přehled a jednoduchou práci s objednávkami, skladem a zásilkami.

V reálném čase na webu nebo ve výstupech xml/excel vidíte zboží skladem, pohyby u každé položky, importované objednávky zákazníků a dokumenty k nim (faktury, dodací listy, výdejky aj.). Po zpracování u nás se zboží překlápí do zásilek - s potvrzením expedování, trackovacím číslem u dopravce, cenou za službu a přepravu.

Aplikace jsou připravovány na user-friendly režim, díky čemuž je pro klienty užívání nejen užitečné a informativní, ale také snadné k ovládání. Navíc vás naším systémem provedeme, vysvětlíme, případně se na nás může kdykoli obrátit s dotazy.

V rámci pokročilejší integrace dokonce umíme poskytnout fakturační modul i pro mezinárodní zásilkový prodej, payment processing modul pro zpracování dobírek a párování s fakturami. Rovněž online naceňování balíkové přepravy do světa, kompletní management vratek, včetně dobropisování a vyplácení peněz, skladovou evidenci zboží se spotřebním datem, big data analýzy prodeje a nákupu na sklad a další.

Výhody využití naší informatizace

Vytvoření funkčních informačních systémů v logistice stojí spoustu času, úsilí, ale i peněz. To se nemusí vyplatit každému e-commerce podniku, s čímž dokážeme pomoci my.

Spokojený zákazník je totiž nejlepší reklama, přičemž právě informační systémy zefektivňují práci se zbožím, zrychlují dodání a přinášejí možnosti, jak vylepšit zkušenost spotřebitele při objednávce. Z pohledu e-shopu se zase vyplatí využívat prvotřídní systém, který přináší i menším podnikům příležitosti velkých hráčů na trhu.

Navíc, když k informačnímu systému přidáváme nejmodernější technologie, umíme z dlouhodobého hlediska ušetřit na nákladech či dokonce snižovat uhlíkovou stopu zásilky. Rovněž nehrozí, aby nás zaskočily sezónní peaky v objednávkách, které běžně umí zejména u menších či středních e-shopů vytvořit nepříjemná prodlení.

Největší výhody plynoucí z informatizace:

  • Zvýšení produktivity a efektivnosti při procesech
  • Přehlednost o stavu zboží a objednávkách
  • Zvýšení konkurenceschopnosti
  • Rychlost skladování, třídění, pickování, balení a doručení zásilky
  • Eliminace chybovosti balíku
  • Nižší nákladovost
  • Snížení rizika nedostatku pracovníků na trhu, nahrazování zaměstnanců
  • Zvládání sezónních peaků
  • Lepší využití prostor ve skladu

http://www.finila.com, http://www.selfdrillingscrews.eu, http://www.htest.me

http://www.self-healingmaterials.com

 

 

picking fulfillment.sk 2dopravnik krabice fulfilment.sk