Co rozhoduje o ceně? Jaké informace jsou potřebné k nacenění?
Ceny za fulfillmentové služby se liší zejména v závislosti na typu zboží, počtu balíků do jednotlivých zemí, počtu SKU, či dalších faktorech. Cenovou nabídku za námi nabízené služby vám proto zašleme obratem na základě informací o vašem zboží a potřebách, jako například:
- typ zboží, jejich rozměry a váha,
- objem zásilek za měsíc,
- země doručení a počet balíků do jednotlivých zemí,
- potřeba skladovací plochy (případně množství zboží),
- počet položek v objednávkách,
- počet SKU,
- počet jednopoložkových a vícepoložkových objednávek,
- typ požadovaného obalu,
- přibalované dokumenty,
- a další.
K přesnějšímu vypočtení cenové nabídky nám dopomůže i váš dosavadní datový výstup, který obsahuje výše uvedené informace.
Jak a co fakturujeme?
Fakturování služby většinou dělíme na 4 části a to skladování, třídění a balení, zasilatelské služby a doplňkové služby:
- Skladování se účtuje buď za využité boxy (60x40x22(12)cm) nebo paletová místa (1m2) za měsíc. Kromě samotného uskladnění zboží, služba obsahuje také fyzickou manipulaci se zbožím, evidenci, příjem či výdej produktů.
- Třídění a balení bývá účtováno za každý jednotlivý balík se zohledněním počtu položek v balíčku. Cena obsahuje naskladňování, pickování (vybírání), třídění, balení, finalizaci, přikládání dokumentů, přípravu na bezpečnou přepravu, zpracování informací a dokumentů potřebných k balení, vychystávání a expedici věcí, obalový materiál a podobně. Na rozdíl od jiných firem, které účtují sazbu za každý jednotlivý úkon a materiál, my většinou účtujeme sazbu za celý proces včetně obalového materiálu. Zákazník tak má větší přehled o tom, co jej reálně daná služba stojí.
- Zasilatelské služby jsou účtovány také za každý jednotlivý balík se zohledněním váhy balíků. Cena obsahuje doručení zboží k jednotlivým zákazníkům. Díky našim denním linkám do zemí Evropy v kombinaci s osvědčenými kurýry na poslední míli, probíhá doručení balíků rychle a pod kontrolou. Řešíme také vratky a zúčtování plateb na dobírku (COD).
- Klienti mají vedle využívání našich základních služeb možnost obrátit se i na více Doplňkových služeb. Ty mohou být například štítkování, zákaznická podpora, co-packing a kompletizování, inventury nad rámec a podobně. Účtují se většinou na hodinu, případně se vypočítají na určitou jednotku.
Je možný i systém Cross-docking (distribuce založená na okamžitém překládání bez skladování zboží).
Fakturace služeb probíhá zpravidla jednou měsíčně. Součástí faktury je i dokument zúčtování jednotlivých služeb v dohodnutých cenách. O využívaných službách máte zároveň přehled v softwarovém rozhraní.
Jak se stát naším klientem?
Prvním krokem jak outsourcovat logistiku je, že nás kontaktujete, ať už telefonicky nebo přes email marketing@fhb.sk. Společně přejdeme vaše potřeby a na základě nich vám připravíme cenovou nabídku našich služeb.
Po dohodě může začít proces vzájemné integrace. Každým krokem integrace z naší strany vás provedeme. Vysvětlíme vám, jak fungují naše systémy, což si samozřejmě budete moci i vyzkoušet. Postupně začne první testování a následně ostrý provoz. Naše služby využívají klienti z celého světa a vždy přistupujeme k procesu integrace zodpovědně s přihlédnutím k potřebě každého e-shopu. Prohlédněte si naše případové studie, ale také různé situace, které se nám podařilo vyřešit.
Neváhejte a ozvěte se nám se žádostí o cenovou nabídku.