Co rozhoduje o ceně? Jaké informace jsou potřebné k nacenění?

Ceny za fulfillmentové služby se liší zejména v závislosti na typu zboží, počtu balíků do jednotlivých zemí, počtu SKU, či dalších faktorech. Cenovou nabídku za námi nabízené služby vám proto zašleme obratem na základě informací o vašem zboží a potřebách, jako například:

  • typ zboží, jejich rozměry a váha,
  • objem zásilek za měsíc,
  • země doručení a počet balíků do jednotlivých zemí,
  • potřeba skladovací plochy (případně množství zboží),
  • počet položek v objednávkách,
  • počet SKU,
  • počet jednopoložkových a vícepoložkových objednávek,
  • typ požadovaného obalu,
  • přibalované dokumenty,
  • a další.

K přesnějšímu vypočtení cenové nabídky nám dopomůže i váš dosavadní datový výstup, který obsahuje výše uvedené informace.

Jak a co fakturujeme?

Fakturování služby většinou dělíme na 4 části a to skladování, třídění a balení, zasilatelské služby a doplňkové služby:

  • Skladování se účtuje buď za využité boxy (60x40x22(12)cm) nebo paletová místa (1m2) za měsíc. Kromě samotného uskladnění zboží, služba obsahuje také fyzickou manipulaci se zbožím, evidenci, příjem či výdej produktů.
  • Třídění a balení bývá účtováno za každý jednotlivý balík se zohledněním počtu položek v balíčku. Cena obsahuje naskladňování, pickování (vybírání), třídění, balení, finalizaci, přikládání dokumentů, přípravu na bezpečnou přepravu, zpracování informací a dokumentů potřebných k balení, vychystávání a expedici věcí, obalový materiál a podobně. Na rozdíl od jiných firem, které účtují sazbu za každý jednotlivý úkon a materiál, my většinou účtujeme sazbu za celý proces včetně obalového materiálu. Zákazník tak má větší přehled o tom, co jej reálně daná služba stojí.
  • Zasilatelské služby jsou účtovány také za každý jednotlivý balík se zohledněním váhy balíků. Cena obsahuje doručení zboží k jednotlivým zákazníkům. Díky našim denním linkám do zemí Evropy v kombinaci s osvědčenými kurýry na poslední míli, probíhá doručení balíků rychle a pod kontrolou. Řešíme také vratky a zúčtování plateb na dobírku (COD).
  • Klienti mají vedle využívání našich základních služeb možnost obrátit se i na více Doplňkových služeb. Ty mohou být například štítkování, zákaznická podpora, co-packing a kompletizování, inventury nad rámec a podobně. Účtují se většinou na hodinu, případně se vypočítají na určitou jednotku.

Je možný i systém Cross-docking (distribuce založená na okamžitém překládání bez skladování zboží).

Fakturace služeb probíhá zpravidla jednou měsíčně. Součástí faktury je i dokument zúčtování jednotlivých služeb v dohodnutých cenách. O využívaných službách máte zároveň přehled v softwarovém rozhraní.

Jak se stát naším klientem?

Prvním krokem jak outsourcovat logistiku je, že nás kontaktujete, ať už telefonicky nebo přes email marketing@fhb.sk. Společně přejdeme vaše potřeby a na základě nich vám připravíme cenovou nabídku našich služeb.

Po dohodě může začít proces vzájemné integrace. Každým krokem integrace z naší strany vás provedeme. Vysvětlíme vám, jak fungují naše systémy, což si samozřejmě budete moci i vyzkoušet. Postupně začne první testování a následně ostrý provoz. Naše služby využívají klienti z celého světa a vždy přistupujeme k procesu integrace zodpovědně s přihlédnutím k potřebě každého e-shopu. Prohlédněte si naše případové studie, ale také různé situace, které se nám podařilo vyřešit.

Neváhejte a ozvěte se nám se žádostí o cenovou nabídku.