E-commerce prodej a logistika jsou dva pilíře, které musí společně fungovat, aby se předcházelo zbytečným chybám a vše probíhalo plynule a efektivně. To obzvláště platí při outsourcování logistiky třetím stranám.
V procesu se pohybuje velký objem dat, která musí přecházet z jednoho systému na druhý a to bezpečně, bezvadně a jednoduše. Nová integrace mezi Fulfillment by FHB Group a e-commerce platformou BaseLinker tak usnadní práci klientům nejen s logistikou.
Zjednoduší se také přenos údajů k objednávkám zákazníků, zbožím na skladech, dobírkám či dalších dat. A to je jen zlomek možností, které integrace nabízí při posouvání e-shopu o krok dále před konkurenci.
Řešení pro každého
Integrační platforma BaseLinker zjednodušuje provoz e-shopu a rozšiřuje možnosti nabízet produkty hned na více e-commerce platformách. Prodeje mají možnost probíhat na více kanálech, přičemž objednávky jsou vždy na jednom místě.
Mnoho e-shopů však potřebuje pomoci například s logistikou, proto iu integrační platformy BaseLinker, mají klienti možnost propojit systémy už is Fulfillment by FHB Group. To díky integraci, která umožňuje propojit e-shop přes rozhraní API se skladovým informačním systémem společnosti.
Rozhraní API (Application Programming Interface), známé také jako programovací prostředí aplikaci, pomáhá s integrací mezi platformami. V jednoduchosti, e-shop, který chce outsourcovat logistiku na třetí stranu potřebuje dostat data, do informačního systému poskytovatele.
Prostřednictvím integrace tak mohou data, například o objednávkách, stavech zboží na skladě, dobírkách či vrácených zásilek plynule přecházet z jednoho systému na druhý. E-shop má neustálý přehled o všem, co potřebuje vědět a logistika probíhá rychle a bez žádných komplikací.
Rychlost a nulová chybovost
V praxi nová integrace funguje následovně. E-shop, který prodává prostřednictvím Amazonu obdrží nové objednávky.
Ty automaticky putují díky integraci do informačního systému Fulfillment by FHB Group. Díky tomu logistický proces začíná okamžitě, čímž se zboží vypickuje ze skladů, projde balením, finalizací a již do 24 až 48 hodin se doručí do rukou zákazníka.
Automatizovaný proces s daty, ale i při práci s objednávkou se stará o rychlé vyřízení zásilky, přičemž nehrozí, že by vznikaly zbytečné chyby nebo prodlení. A to dokonce ani během nejvytíženějších částí sezóny, jako je například Vánoční sezóna.
Pro koho je propojení určeno
Doplněk je připraven pro klienty Fulfillment by FHB Group, kteří mají dohodnutou spolupráci při poskytování fulfillmentových služeb. Pokud máte zájem outsourcovat logistiku, případně se chcete dozvědět více, kontaktujte nás na email marketing@fhb.sk nebo nám zavolejte na telefonní číslo +421 948 003 129.
Služby Fulfillment by FHB Group jsou vhodné pro širokou škálu e-commerce klientů. Své výhody si najdou menší, střední, středně velké, ale také větší e-shopy, které buď nezvládají svou logistiku nebo chtějí rozšířit své podnikání na nové trhy.
Po dohodě o poskytování služeb vás odborní pracovníci provedou procesem integrace s e-commerce platformou BaseLinker, informačním systémem, ale i celým fulfillmentovým procesem.
Výhody outsourcování logistiky do Fulfillment by FHB Group
- Ideální lokalita ve středu Evropy – sklady lokalizované ve středu Evropy u hlavního města Slovenska. Výhodné umístění umožňuje doručení do pár hodin, ať už do západních nebo východních zemí Evropy
- Denní linehauly předčí kurýry – síť vlastních každodenních dopravních linek v kombinaci s kurýrními společnostmi při doručování na poslední míli
- Know-how a příležitosti velkých hráčů – dlouholeté zkušenosti s mezinárodní e-commerce logistikou s využitím nejmodernějších technologií na trhu
- Nulová chybovost procesu – špičkový vlastní informační systém se postará o nulovou chybovost ve fulfillmentovém procesu
- Sbohem sezónním peakem – automatizace procesů a dostatečné kapacity zabrání zpožděním a problémům, dokonce i při nejvytíženějších částech sezóny
- Evropské řešení COD – kompletní zpracování dobírek ve více měnách s přeměnou měn a pravidelným zasíláním peněz v poměru 1:1 na účet klienta
- Všechny vratky vedou zpět na sklad – management vrácených zásilek, kde je zboží zkontrolováno, vizuálně zaznamenáno, případně zařazeno zpět k naskladnění
- Sklady špičkové kvality – sklady „A“ třídy kvality s moderními čtyřpodlažními mezaninovými regály, které zaručují maximální využití prostor