FHB Group, s.r.o.
Vídeňská 297/99
639 00 Brno
centrála:
Mlynské luhy 29
821 05 Bratislava
...............
email:
marketing@fhb.sk
obchodní odd., cenové nabídky:
+421 948 003 129
sklad Vídeňská 297/99, 639 00 Brno, osobní odběry:
+421 948 003 129
...............
společníci, jednatelé:
Ľubomír Fogaš
Peter Horník
IČO: 44 305 435
DIČ: 2022661333
IČ DPH: SK2022661333
Banka: VÚB, a.s.
IBAN: SK6702000000003186496756
SWIFT kód: SUBASKBX
NAPIŠTE NÁM
Jak se stát zákazníkem?
V první řadě, kontaktujte nás.
Celý proces přesunutí skladu a integrace trvá od jednoho dne až po 4 měsíce u velkých firem. Na úvod si dohodneme schůzku u nás, přejdeme si základní informace, ukážeme Vám jak fungujeme, jak vypadá běžný proces, jak označujeme zboží, jak vypadá naše zákaznická aplikace a prokonzultujeme možnosti dopravy.
Dále následuje setkání ve vašem dosavadním skladu, podíváme se fyzicky jak vypadá zboží, jak chodí na sklad, jak ho balíte vy, podíváme se na aktuální stav práce s dokumenty a daty - faktury , dodací listy, skladová evidence.
Navrhneme Vám způsob integrace - jak k nám budou chodit faktury s objednávkami, zda si přímo přepojíme Vaše účetnictví atd.
Následuje testovací období - přesuneme zboží ze skladu do skladu, vyřídíme první zásilky a projdeme si zúčtování dobírek / podkladů. Souběžně se programátoři hrají s integrací a prvními vylepšeními Vašich procesů na základě zkušeností a know-how.
Druhý měsíc poskytování služby je vidět výsledky - zásadně Vám ubylo z denních povinností a pokračujeme v ladění výměny informací. Plně integrovanému zákazníkovi stačí 20 sekund času na zpracování jedné faktury - zákaznické objednávky.