NAPIŠTE NÁM

Jak se stát zákazníkem?

V první řadě, kontaktujte nás.

Celý proces přesunutí skladu a integrace trvá od jednoho dne až po 4 měsíce u velkých firem. Na úvod si dohodneme schůzku u nás, přejdeme si základní informace, ukážeme Vám jak fungujeme, jak vypadá běžný proces, jak označujeme zboží, jak vypadá naše zákaznická aplikace a prokonzultujeme možnosti dopravy.

Dále následuje setkání ve vašem dosavadním skladu, podíváme se fyzicky jak vypadá zboží, jak chodí na sklad, jak ho balíte vy, podíváme se na aktuální stav práce s dokumenty a daty - faktury , dodací listy, skladová evidence.

Navrhneme Vám způsob integrace - jak k nám budou chodit faktury s objednávkami, zda si přímo přepojíme Vaše účetnictví atd.

Následuje testovací období - přesuneme zboží ze skladu do skladu, vyřídíme první zásilky a projdeme si zúčtování dobírek / podkladů. Souběžně se programátoři hrají s integrací a prvními vylepšeními Vašich procesů na základě zkušeností a know-how.

Druhý měsíc poskytování služby je vidět výsledky - zásadně Vám ubylo z denních povinností a pokračujeme v ladění výměny informací. Plně integrovanému zákazníkovi stačí 20 sekund času na zpracování jedné faktury - zákaznické objednávky.