Síť dopravních linek

Fulfillment centrum v Evropě: proč síť dopravních linek rozhoduje

Fulfillmentové společnosti hrají důležitou roli v dodavatelském řetězci a to zejména tím, že zajišťují e-commerce podnikům doručení produktů pro jejich zákazníky co nejefektivnějším způsobem. Logistika je tak důležitá část procesu podnikání e-shopu, přičemž pokud podnik využívá služeb 3PL fulfillmentu, který má vlastní síť dopravních linek, má výraznou výhodu vůči konkurenci.

Vlastní dopravní linky totiž umožňují, mimo jiné, větší kontrolu nad procesem doručování, čehož výsledkem jsou hlavně rychlejší a spolehlivější časy dodání či menší náklady na doručování. Zároveň nabízí více prostoru, jak přizpůsobit logistická řešení k potřebám zákazníků, což umí posunout e-shop opět o krok před konkurencí.

Číst více

10 důvodů, proč si zvolit Fulfillment by FHB Group: Odemkněte výhody outsourcování logistiky

E-commerce ve světě každoročně narůstá, kde největší zásluhu v tomto trendu má poptávka od spotřebitelů. Stále více uživatelů chce nakupovat online, čemuž se přizpůsobují i samotní prodejci, například rozšířením nabídky do e-commerce platforem, ale také expandováním na nové trhy.

V tomto směru musí e-commerce podnik zastřešit hned několik důležitých pilířů. Jedním z nich je samotný e-shop a jeho možnosti, zajistit bezvadnou logistiku, ale také dostat e-shop mezi lidi různými marketingovými kampaněmi.

Jeden pilíř bez druhého nemůže fungovat, přičemž prodejce mnohdy nezvládá zajistit hned všechny tři najednou. Proto se stále častěji e-commerce firmy spoléhají na třetí strany, které jim dokážou s jednotlivými pilíři pomoci či posunout je před konkurenci.

Číst více

Levný fulfillment: proč nemusí být správným řešením pro e-shop

Pokud chce být e-shop na silně konkurenčním e-commerce trhu úspěšný, musí dokázat zajistit logistiku tak, aby byla rychlá a bezvadná. Mnohdy však právě online prodejci při logistice hledají řešení, nikoli na základě kvality, ale s cílem ušetřit co nejvíce peněz.

Platit za logistiku méně je samozřejmě cílem každého podnikatele, avšak ne všechno levné je také dobré. A toto pravidlo platí ještě výrazněji při outsourcování logistiky do fulfillmentové společnosti, jejímž úkolem má být v první řadě poskytnout e-shopu prvotřídní logistické služby.

Číst více

Integrace e-commerce platforem s 3PL společnostmi: jak fungují a proč jsou důležité

Provoz e-shopu v současnosti nemusí probíhat výhradně na vlastním webovém rozhraní. Právě naopak, internetový prostor nabízí řadu vymožeností, jak dostat vaše produkty a podnikání online.

Jednou z možností, jak rozjet e-commerce podnikání je nalistovat své produkty na marketplace. Další alternativou je využít e-commerce platformy, díky kterým si vytvoříte e-shop prostřednictvím šablon během pár minut.

Číst více

Dobírka v 3PL firmě: zpracování plateb po doručení

Online platba je stále více oblíbenou metodou při nakupování v e-shopech, ovšem ani dobírka ještě nevyšla z módy. Každá země, zejména v Evropě, je totiž jiná a ani preference zákazníků nejsou výjimkou.

V některých zemích, většinou ve střední a východní Evropě, totiž majorita nakupujících stále preferuje při online nákupech možnost dobírky. Podle údajů portálu Ecommercenews, například, většina zákazníků upřednostňuje dobírku v Maďarsku, Polsku, Rumunsku či Slovinsku.

Číst více

12 otázek, které si položit při výběru fulfillment partnera

Logistika umí potrápit nejednoho e-commerce prodejce, kvůli čemuž se stále častěji obracejí na pomoc třetích stran. Vyšší poptávka po outsourcování logistiky podnítila ke vzniku i mnoho fulfillmentových společností.

Ne však každá 3PL společnost, dokáže zajistit logistiku tak, aby fungovala bezvadně a hlavně rychle. Před výběrem fulfillmentového partnera je proto třeba zohlednit hned několik důležitých faktorů, které dokážou e-shop posunout o krok před konkurencí, a přitom uspokojit zákazníky.

Číst více

Outsourcujte logistiku s integrací BaseLinker

E-commerce prodej a logistika jsou dva pilíře, které musí společně fungovat, aby se předcházelo zbytečným chybám a vše probíhalo plynule a efektivně. To obzvláště platí při outsourcování logistiky třetím stranám.

V procesu se pohybuje velký objem dat, která musí přecházet z jednoho systému na druhý a to bezpečně, bezvadně a jednoduše. Nová integrace mezi Fulfillment by FHB Group a e-commerce platformou BaseLinker tak usnadní práci klientům nejen s logistikou.

Číst více

E-commerce a expanze do zahraničí: jak podpořit mezinárodní prodeje

Mezinárodních a expandujících e-shopů máme ve světě stále více a s poklesem tohoto trendu se nepočítá ani v nadcházejících letech. Důvod je přitom jednoduchý.

Zahraniční e-commerce prostředí totiž přináší možnost získat nové zákazníky, a tak i posunout své podnikání o krok vpřed. Pro mnoho e-shopů je lokální trh malý, a tak expanze do zahraničí je správným řešením k pokroku firmy.

Číst více

6 výhod outsourcování logistiky do 3PL fulfillment centra

Začátky mnoha podnikatelů spojuje touha přinést či zprostředkovat své výrobky zákazníkům. To se daří o to lépe, pokud je produkt užitečný a umí jej podnikatel za každou cenu prodat.

S postupem času mu však rostou objednávky, přeplňují se sklady, zvyšuje se potřeba prodeje do jiných států a hledání dopravních řešení a místo zlepšování své nabídky tráví zbytečně mnoho času ve skladu. S logistikou nestíhá, k čemuž musí pořídit nové prostory, zaměstnance, technologii, čímž se zpomaluje i tempo růstu jeho podnikání.

Číst více

Pomoc při expanzi na zahraniční trhy s NK Expand

Mezinárodní e-commerce trh je plný příležitostí a spousta e-shopů proto zahajuje expanzi do zahraničí.

Vstup na nový trh však není jednoduchou záležitostí. Jedná se o běh na dlouhou trať, který vyžaduje pečlivou přípravu. Nákupní chování a preference e-commerce zákazníků se trh od trhu odlišují, a proto je třeba vzít veškeré detaily v potaz a na nich samotnou expanzi e-shopu vystavět.

Expanzi je proto třeba důkladně naplánovat, přičemž nemůžete zapomenout jak na dokonale vyladěnou logistiku, tak na zajištění lokalizace e-shopu, zákaznickou podporu rodilým mluvčím nebo online marketing. Zajištění všeho potřebného však kromě investic do technologií, skladování a dopravy vyžaduje od podniku také dostatečné kapacity zaměstnanců.

Číst více